Sunday, September 5, 2010

Announcement!



Dear Flawless Ladies...

Pertama
Untuk pengetahuan semua, promosi BUY 2 FREE 1 sudah pun tamat sebab Stock dah habis. And a big thanks to semua yang telah memberi sokongan kepada OBS (Organic-Beaute-Skincare). ^_^


Kedua
Mulai bulan ini, saya akan memasukkan entri-entri berkenaan kecantikan dan kesihatan. Saya juga akan berkongsi tips-tips untuk membasmi blackhead, whitehead dan acne dan juga review mengenai produk-produk yang sesuai untuk kulit acne-prone macam saya ni.

So, stay tune and visit us back....hehe :)

Ketiga
Kalau tak nak miss out on any promotion, tips or review, anda bolehlah mendaftar email anda pada feedburner yang saya letakkan di atas blog ini, bahagian kanan.


Bagi mereka yang juga ada beauty blog, sudilah meninggalkan jejak anda so saya boleh visit your blog nanti ;)

Till then, take care and stay flawless....

xoxo,
Mariella Liyana

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...