Sunday, August 1, 2010

Testimonials For Organic Soap

Below are the testimonials from out happy flawless people :)

Thanks for your support...


******


"Alhamdulillah i dh try sabun organic ni dh 3 bulan....i pkai sabun tomato tuh..alhamdulillah berkesan...sebelom ni rs kulit muka ni x berapa licin n mulus..jerawat kdg2 pun naik kt wajah nih....tp selepas bertukar pakai sabun tomato ni...berlaku la perubahan...alhamdulillah..berkesan...kulit wajah xder lagik jerawat n jeragat.....kalo kluar pun xperlu touchup muka lebey...just sapu bedak je pun dh ckup..xperlu foundation tebal2....kulit dh ckup mulus..hehe...mmg x rugi mencuba produk ni...mmg berpuas hati...akhirnya xperlu lgik bertukar2 jenama pencuci muka... :) " - Wanie Halil, Shah Alam



"Sabun Tomato tu memang ok. Nampak ok dah kulit akak. Yang paling best jerawat dah berkurangan, parut pun kurang...Tomatopaling berkesan berbanding produk-produk mahal yang lain..." - Steng Julizah, Sabah



"Kulit muka normal, berminyak pun tidak, kering sangat pun tak...cuma allergic dengan cream. Bila pakai cream ape-apepun mesti jerawat naik. Tapi dengan sabun Tomato ni, cuci muka je pun dah cukup. Tak payah pakai cream pun kulit makin cerah. Tomato Organic Soap seriously the best~! Just look at my skin...its lovely.." - Yana Hartley, Perak



"I dah cuba Sabun Tomato tu, not bad at all. Kulit rasa quite smooth. Licin tapi tak tegang sangat..." - Dila, Sg. Penchala



"Kulit aku better sangat dari ko tengok aku hari tu. Mak aku pun dah pakai sabun Tomato tu, die pun suke :)" - Aida, Kuala Lumpur



"Hi Liyana, aku baru cuba just one week. Mula-mula rasa pedih bila cuci muka tapi sekarang dah ok. :) Aku memang cari sabun untuk badan, nanti aku cuba sabun rice bran pula.." - Rinie, Perak



"Yeah...saya guna sabun Tomato ni 3 bulan je dah nampak hasil yang berkesan la babe" - Gee, Putrajaya



"I bagi my friend try 1/4 of the sabun. Baru pakai 5 hari, die dah nak order 1 bar for herself. Best...best..." - Rina, Petaling Jaya

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...